Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P81a57v67e27l 39H89e59k

21. 11. 2014 16:43

Kdo chce psa bít, hůl si dycky najde ;-D

1 1
možnosti
ZB

Vy už hledáte nepřítele úplně všude, i  mé oblíbené stanici.Možnost, že muslimové objevili Ameriku je skutečně reálná, byli to schopní mořeplavci.Další možnost je, že ji ještě před nimi objevili Vikingové.Nechápu proč Vás jakákoliv pozitivní zmínka o muslimech rozčiluje, to už zavání fanatismem...

3 8
možnosti
FK

Halo? Koukal jste na obsah článku? Já mluvil o tom, že nadpis je jiný než obsah článku na tom serveru a že je to jasná lež... Když do článku napíšu "historici" a uvedu jako zdroj jednoho muslima z roku 96, zavání to manipulací.

3 0
možnosti
DA

D77a21v79i76d 42A12d80l22e65r

21. 11. 2014 12:59

"...skreslenými informacemi"

No jo, obchodka, vždyť jsem to říkal. Nevzdělanost, primitivní nenávist a zanícení obrovské. Máš vůbec něco rád, chlapče?

2 7
možnosti
FK

Díky za opravu. Netykejte mi, je to neslušné. Primitivní je spíše Vaše slepota k faktům. Mám rád mnoho věcí, proto si je nechci nechat zničit islámem. Děkuji za pochopení.

7 0
možnosti
PC

je to jen pro HODNĚ otrlé ... http://reblop.com/breaking-video-isis-video-which-shows-beheadings-of-syrian-pilots-and-an-american-aid-worker/

celý je to děsný, největší děs začíná asi na osmé minutě ... celej "islámskej stát" vymýtit jakýmikoliv dostupnými prostředky !!!!

3 0
možnosti
OK

Ne všichni lidé jsou zlí, ale všichni zlí jsou lidmi.

2 3
možnosti
AK

Asi jsem hloupý, ale nepochopil jsem to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
www.incorrect.cz

Odpůrce nespravedlnosti
Podle pana Kohouta dokonce filozof