Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"O islámu totiž vědí kulové." zatímco vy jistě nečerpáte informace jen z médií, která obykle servírují jen negativní zprávy (protože ty pozitivní nikoho nezajímají), četl jste Korán a navštívil jste několik států, kde je islám praktikovánn?

1 3
možnosti
Foto

J57i11r40k68a 76M18í39č

7. 1. 2015 19:18

Souhlas:-)Taky by mě zajímalo, jestli se někdy třeba bavil přímo s Muslimem, nebo více Muslimy o problému DNEŠNÍHO Islámu, nebo jenom přepíše vytvořený nesmysly z netu na svůj blogísek jako jemu podobní :-) Nejspíš navštívil jen komplex v Egyptě u moře jako jemu podobní, kteří nechápou problém DNEŠNÍHO Islámu:-) Tihle lidi, kteří hážou všechny do jednoho pytle na základě nehorázných činů jednotlivců, nebo fanatických skupin jsou mi k smíchu. Jo a v pátek si jdu dát Kebab k nám do ulice k tomu Turkovi, který mě vždy slušně pozdraví, který má vždy v poledne a večer naravnou restauraci, a který také může hodit nás do jednoho pytle s fanatiky a vrahy, kteří vyznávají Křesťanství:-)

0 1
možnosti
JC

Pane Kubásku, dejte si pozor. Indruch nebo Bárta už na Vás možná podali trestní oznámení:

http://indruch.blog.idnes.cz/c/442503/Laska-ke-lzi.html

Jsou to nebezpeční lidé.

6 0
možnosti
FK

To je zajímavé, že nás takhle sledují...

1 0
možnosti
BM

Souhlasím, avšak tato akce je namířená proti Okamurovi nežli na podporu islamismu. Svými populistickými řečmi dělá takový zmatek...

A ruku na srdce, on to nemyslel vážně, akorát chce na sebe opozornit a proto říká to, co se právě hodí. Média jsou zahlcená (a to je dobře) zvěrstvy, které dělá tzv. Islámský stát, takže panu Okamurovi se to hodí do krámu........

3 2
možnosti
MV

tahle skupina podle mého názoru vtipně reaguje na Okamurův hloupý populismus. Nevolá na rozdíl od Okamury po přímém či nepřímém omezování lidský svobody. Říká jen. Kašlem na troubu jako je Okamura, jdem si dát v pátek kebab. No a to semi líbí. Je to reakce která mi vyhovuje, přijde mi adekvátní pro naši svobodnou společnost a ke všemu mám na kebab se skopovým i chuť.

POZN: dal jsem si tu práci a pana blogera si přečetl. Tak nějak mi přijde, že pan bloger ví kulové o všem o čem píše. Ale jeho názorové preference jsou jasné a ty se snaží houřevnatě podpořit.;-D

6 8
možnosti
FK

Tak nějak vám přijde? To je něco jako tak nějak mi přijde, že pan Michal Vojtíšek je muslim. Není to pravda a nikdy to nedokážu, ale tak nějak mi to přijde.

5 0
možnosti
II

„Ve Švédsku za rok znásilní muslimové minimálně 5000 žen.“ -  proč pořád lžete, když dávno víte, že tohle není pravda?

0 11
možnosti
JK

já si v pátek kebab nedám, Okamura mi přijde za hranou, ale proti organizátorům téhle akce je to pořád moudrý muž; ideální by bylo, kdyby si na ten kebab všichni vyjeli někam do Sýrie a pod.

12 0
možnosti
JC

V pátek se maso nejí - my katolíci držíme v pátek půst.

2 1
možnosti
TP

Mate pravdu, vetsina nevi, jake zverstvo tim podporuji. Je to jako kampan "Volim Karla". Z mych pratel na facebooku se k tomu prihlasila jedna holka. Seznamil jsem ji s halal problematikou, zdesila se a rychle se s tou akci rozloucila.

14 2
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
www.incorrect.cz

Odpůrce nespravedlnosti
Podle pana Kohouta dokonce filozof