Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je fakt hustá organizace. Přečtěte si, kdo všechno dostal její podporu a koho kdy a za co kritizovala. Otevřeně pro-teroristická organizace, která o sobě píše (neověřoval jsem to) že je poradním orgánem pro hospodářskou a sociální radu OSN.

https://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Human_Rights_Commission

http://ihrc.org.uk/about-ihrc/about-us

0 0
možnosti
MP

Tvrdil jsem a tvrdím  ve všech možných diskusích, že se blíží střet kultur. Myslím však, že se poněkud mýlím, neboť tento střet se neblíží. Už začal. Zaujalo mě toto: "A také by mě zajímalo, zda tato pro-islámská organizace, která od EU inkasuje mnoho milionů,...." Domnívám se, že minimálně prvním krokem zatím nekrvavým by mělo být zastavení financování těchto islamistických spolků a pokračovat změnou zákonů ve smyslu omezení až zákazu možnosti působení těchto nebezpečných, terorizmus podporujících organizací na území států Evropy a tyto zákony pak důsledně dodržovat.

2 0
možnosti
DV

Hlásím se také o toto ocenění.

1 0
možnosti
MP

Karmu jsem s váháním dal. Ale příště aspoň dejte nějaký odkaz, kdo onu komisi tvoří.

0 0
možnosti
FK

Chybějící odkaz jsem zapomněl dodat, nyní je na konci článku, díky za upozornění. Abyste nemusel podruhé otevírat článek, pro Vás odkaz 

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/charlie-hebdo-murdered-staff-given-islamophobe-of-the-year-award-10100317.html

1 0
možnosti
PS

P51e32t56e79r 69S48m21r58e98k

15. 3. 2015 11:38

Jasné že ich smrť karikaturistov teší ! Všetkých do jedného. Každý jeden, aj ten ktorí sa horko ťažko tváril, že útoky odsudzuje, nadobudol dodať, že si viac menej za to môžu sami.

5 1
možnosti

Takovéto ocenění je opravdu velkým vyznamenáním...

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS