Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J97i59ř16í 23N93o32s74e86k

11. 4. 2016 10:55

Výborně! R^

Už jste tady chyběl :-)

17 3
možnosti
TH

To, že sklízíte potlesk od pana Macka a paní Kubalíka, mne jen utvrzuje, jak moc je to proruské a zbytečně nafouknuté.

Opravdu byste Vy všichni, kteří pějete ódy na Putina, chtěli, abychom kulturně a politicky byli pod ruským vlivem? Já tedy rozhodně ne. Čtyřicet let, ze kterých se budou vzpamatovávat celé generace, bohatě stačilo. Ač jsme slovanský národ, tak jsme duchem vždy patřili k západní části světa. S panem Kollerem souhlasím.

A Vás, pane Macku, prosím o okamžité mínus. Mne to přesvědčí, že jsem nesešel ze své cesty a Vám to udělá radost. A když ne, tak si dejte 5 x 100 gramů Vodky a bude líp.

8 13
možnosti
Foto

No jistě, byli jsme již tolikrát "součástmi"... patřili jsme třeba pod Rakousko-Uhersko.. nebo protektorát Bohmen und Mohren.. to byla svoboděnka.. to jste mě zase dostal ;-);-D

9 1
možnosti
IH

Souhlas měla jsem ráda jeho písničky,ale teď u mě klesl.Je to ubohé i Dusilka

14 1
možnosti
JH

Moc pěkně napsané - vyargumentované!

25 1
možnosti
PB

..... nojó, když voni sou ty popíci takoví něžní, sloboduší romantici,- rocker by temu ruku nepodal,- co po nich chcete za výkon ?!

1 0
možnosti
Foto

Karma,výstižné a přesné,díky..

14 3
možnosti
Foto

Velmi kvalitní analýza. Karma R^

16 4
možnosti
PH

P92e80t12r 34H68a95j41d91a

16. 4. 2016 8:39

A co si, pane Macku, představujete pod pojmem "analýza" ?;-D

0 0
možnosti
ZB

Tak kdo je proti Rusku a chce aby náš národ zůstal součástí Západu a NATO je podle Vás fašista...?Poněkud zvláštní pohled na svět,takový ruský...raději jste se měl rozepsat o "revoluci",kdy v sobotu,spolu s 250 věrnými (doufám,že jste tam byl) opět svrhával vládu antisemita a nácek Bartoš,jak jinak než za hudební podpory skupiny Ortel....

0 11
možnosti

Další demonstrace toho, čemu pravdoláskaři říkají "rozum" ;-D Nejdřív komediant Koller, teď tohle... :-)

4 1
možnosti
JH

Když se nelze zviditelnit zpěvem, jestli to je zpěv, tak aspoň hulvátstvím a špínou. Kdo to je Koller?

9 3
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
www.incorrect.cz

Odpůrce nespravedlnosti
Podle pana Kohouta dokonce filozof