Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Tak to já tu jistotu zaparkování většinou mám, dříve jsem byl často hodiny zcela bez šance. Ať se P+R dál rozšiřují. Ale váš názor na MHD fakt nesdílím a už vůbec ne jako argument vozit si všude zadek autem

0 0
možnosti
TH

Prosim vas nerozcilujte se.

Pred modrymi zonami jsem doma hledala parkoviste i 20 minut. Dneska ho najdu vzdy a skoro hned. Zkuste to nekde v zahranici....tam vam taky nikdo nic nezaruci.

1 0
možnosti
JH

J33a62n 67H38r93u80z55a

18. 10. 2016 13:30

Co jste si zvolili to máte. Prostě Vám to zařídili.;-D

0 1
možnosti
BK

Zdravím, souhlasím a přidávám další argumenty:

11) Z důvodu zavedení i v oblastech, kde rezidenti prokazatelně neparkují, je to jenom další skrytá daň.

12) Je to diskriminační. Jsem zásadně proti zónám, ale když už musí být, tak ať si toto právo může koupit každý, kdo jej potřebuje (v dané lokalitě má například zaměstnání, nemocnou maminku atp.). Určitě by to nikdo nezneužíval jenom ze srandy (musí to vyřídit a zaplatit). Nebo se brzo dočkáme toho, že třeba do parku nebo na dětské hřiště bude moct jenom místní? Nediskriminovat pohyb ve veřejném prostoru.

5 0
možnosti
PN

Kde rezidenti neparkují? A podle jakého zákona je to diskriminace?

0 0
možnosti
Foto

Byl jsem teď o víkendu v Praze. V části s morými bylo spousta místa, ale nechtěl jsem riskovat odtah a tak jsem si na mapě našel část bez modrých a tam v pohodě zaparkoval. Úplně zbytečná buzerace řidičů, ale zas koho jste si v Praze zvolili toho tam máte. Každá sviňárna se vždycky dřív nebo později obrátí proti těm, co ji pomohou zavést.

7 0
možnosti
TH

"V části s morými bylo spousta místa...." no tak to neni buzerace. Jako domaci bylo temer nemozno zaparkovat.

1 0
možnosti
PS

P26e78t63r 94S97k24á84l47a

18. 10. 2016 10:34

Vás opravdu obtěžuje, že v pražské MHD jezdí lidé? Já naopak naopak pražskou MHD považuji za poměrně dobrou a vadí mi, že ji blokují auta obsazená jen řidičem.

5 2
možnosti
Foto

Jj, cizincem ve vlastním městě.

2 1
možnosti
JH

J62a47n 39H52r58u71z21a

18. 10. 2016 13:33

Má to i druhou stránku. Až si modře olajnujeme poslední vesnici tak budete moci s autem jen parkovat u svého domu. Nikde jinde nezastavíte. Mě se líbí systém, který zavedli v Tokiu.

2 0
možnosti
VT

Jako správné a reciproční bych viděl, aby všechna města a obce udělaly na všech svých komunikacích stejné modré zóny, na nichž si "zaparkují" jen jejich místní..., to aby "Pražáci" si zakusili totéž...a poučit jejich místní "cajty", aby byli rychlí a nekompromisní... 2000,- za protiprávní jednání a další 4800,- za odtah, to by "Pražáci" hned prozřeli... Parkovat přeci mohou na poli za městem.....;-D

5 2
možnosti
Foto

No já nevím, kamkoli jedu na výlet, tam se za parkování platí.

4 1
možnosti
JS

Problem je v tom, ze ti kteri o zavedeni zon rozhoduji jsou do "prace" vozeni sluzebnim vozem, a bydli minimalne ve vile s garazi..O vasich problemech nemaji ani poneti. Upozornit je na to muze pouze uspesne provedena defenestrace z oken radnice.

5 1
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
www.incorrect.cz

Odpůrce nespravedlnosti
Podle pana Kohouta dokonce filozof