Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

Dnes v lecčems dost realitě odpovídající, zítra možná již úplná realita/ totalita...dobrý test.

0 0
možnosti
HS

"Osobně doufám, že to takhle nikdy nedopadne," Já bych nebyla takový optimista. Našlápnuto už máme dobře.

0 0
možnosti
Foto

Tu a tam chybí další možnost výběru,

Např.: Kosovo - oblíbená vinárnička v Praze 6

R^

0 0
možnosti
LH

Víte, že já jsem se ani k první otázce otázce dál nedostal?

Otázka: "Váš rok narození?"

Odpověď."1953."

A další otázky už nezazněly neboť odpověď zněla: " Ale pro naši firmu jste neperspektivní, my hledáme mladší lidi."

Toto se dělo až do r.2016 pak už jsem šel do důchodu.Takže nemohu posoudit co se děje v dnešní době.

A před r.2010, ještě byla tato otázka."Jak budete dojíždět do zaměstnání?"

Odpověď."Autobusem", tenkrát ještě z naší vesnice jezdily.

Odpověď: "Ale my potřebujeme flexibilní lidi, aby se nám nevymlouvali, že jim po desáté večer už nic nejede.Zrovna tak, abychom vás kdykoliv mohli kontaktovat abyste přišel na směnu, když pracovník z minulé směny nepřišel."

A tímto přístupem firmy zlikvidovaly autobusy na vesnicích, protože kdo neměl auto, tak se v zaměstnání nechytal.

3 0
možnosti
PR

P51a67v17e18l 70R92y29š89k24a

29. 2. 2020 18:21

Bohužel je to přesně tak jak píšete. Firmy požadovaly mladé lidi, vyučené s řidičáky, znalé jazyků, nejlépe bez dětí, samozřejmě zdravé, nezatížené péčí o staré rodiče, s výbornou praxí, nezajímalo je kde bydlí. Představovali si že jim zaměstnance má stát naservírovat na stříbrném podnose.

1 0
možnosti
PK

Dobře jsem se pobavil, ale závěrečnou sumaci jsem sice neučini, ale přesto jsem si jistý, že bych skončil v mínusuR^:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Teď už jen čekám, kdy si pro mě přijedou;-D;-D;-D

7 0
možnosti
BG

To je ale kravina. ;-D Naštěstí v našem oboru se nic takového neřeší. :-)

0 0
možnosti
LD

V některých zahraničních korporacich se dotazníky příliš neliší od toho autorova.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
www.incorrect.cz

Odpůrce nespravedlnosti
Podle pana Kohouta dokonce filozof