Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Držím palce, ať to nezanechá následky. Sice to není úplně nejlepší, rozdávat nějaké rady, ale kdykoli cítím, že na mě něco leze, používám osvědčené věci, které mi pomáhají.

Lipový čaj s medem a citrónem, to je základ při chřipce nebo viróze, pomáhá to s pocením, vařím si ho kdykoli cítím, že se o mě něco pokouší. Ovšem korona se prý horečkou uvařit nedá, tak nevím, nicméně kdybych na koronu narazil, tímto začnu ihned jak to půjde.

Hromady česneku, jsem schopen sníst paličku česneku k večeři, krájím si ho na pečivo s máslem a třeba tou paštikou. Někomu česnek dráždí žlučník, tak s tím opatrně.

Korona vyvolává zánětlivé komplikace, na to rozhodně heřmánkový čaj.

Na kašel recept od mé matky - nadrobno nakrájet cibuli, v hrnku to smíchat s krystalovým cukrem, počkat až to pustí šťávu a tu brát po lžičkách.

Pokud kašel otravuje při usínání, tak hrnek mléka ohřát 2 minuty v mikrovlnce, do toho zamíchat med a vypít co nejteplejší, ale nespálit se. Tohle je věc která usnadní usnutí, fungovalo to na mé děti.

Oficiální léčba není žádná, nemám nikoho v blízkém okolí, kdo by to měl a mohl se ho zeptat, co použil jako podpůrnou léčbu. Tohle jsou jednoduché věci, lidi na to často zapomínají.

0 0
možnosti

Velká únava, ztráta čichu a chuti - máte zřejmě nejčastější příznaky. Tak hlavně ať se brzy uzdravíte bez následků.

Díval jsem se na aktuální statistiky koronaviru, v ČR jsme jednou z nejvíce promořených zemí na světě (celkový počet nakažených na milion obyvatel), přitom ale stále zdaleka není vyhráno.

Chtěl jsem se zeptat - tušíte, kde jste se nakazil a případně za jak dlouho se u Vás projevily první příznaky?

1 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2886x
www.incorrect.cz

Odpůrce nespravedlnosti
Podle pana Kohouta dokonce filozof